Χαρακτηριστικά
Δυνατότητες τηλεφωνικού κέντρου vPbx
Time Conditions
Αυτόματη δρομολόγηση των κλήσεων ανάλογα με την ώρα και την ημέρα
Καταγραφή Κλήσεων
Δυνατότητα καταγραφής κλήσεων για εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις
Ring Groups
Ομάδες από συσκευές που δέχονται τις ίδιες κλήσεις ταυτόχρονα ή με πολιτική προτεραιότητας
Φωνητικό Μενού (IVR)
Front Description Here
Το Φωνητικό Μενού ή IVR επιτρέπει στους καλούντες να αλληλεπιδρούν με το VPBX πατώντας πλήκτρα στο δικό τους τηλέφωνο. Αυτό σημαίνει ότι οι καλούντες μπορούν να καθοδηγήσουν τις κλήσεις τους στο σωστό τμήμα που επιθυμούν να συνδεθούν.
Call Queues
Διαχείριση ουράς εισερχόμενων κλήσεων με σειρά προτεραιότητας και προκαθορισμένη κατεύθυνση κλήσεων σε διαθέσιμο αντιπρόσωπο συγκεκριμένου τμήματος
Τηλεφωνικές Συνδιαλέξεις – Conferences
Σας επιτρέπει να κάνετε συνομιλίες με παραπάνω από 2 συμμετέχοντες.
Τηλεφωνητής – Voicemail
Δωρεάν υπηρεσία τηλεφωνητή η οποία στέλνει τα φωνητικά σας μηνύματα στο email που θέλετε.
Μουσική κατά την αναμονή – Music on Hold
Όταν μία κλήση είναι σε αναμονή, ακούγεται μουσική.
Αναμονή Κλήσης – Call Waiting
Η υπηρεσία σας ενημερώνει για επιπλέον εισερχόμενες κλήσεις κάτα την διάρκεια μίας συνομιλίας.