support@dlgcom.gr Βορείου Ηπείρου 45, Μαρούσι 151 25, Αθήνα +(30) 210 2241 081

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Δυνατότητες τηλεφωνικού κέντρου vPbx

Time Conditions

Αυτόματη δρομολόγηση των κλήσεων ανάλογα με την ώρα και την ημέρα

Καταγραφή Κλήσεων

Δυνατότητα καταγραφής κλήσεων για εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις

Ring Groups

Ομάδες από συσκευές που δέχονται τις ίδιες κλήσεις ταυτόχρονα ή με πολιτική προτεραιότητας

Φωνητικό Μενού (IVR)

Front Description Here

Το Φωνητικό Μενού ή IVR επιτρέπει στους καλούντες να αλληλεπιδρούν με το VPBX πατώντας πλήκτρα στο δικό τους τηλέφωνο. Αυτό σημαίνει ότι οι καλούντες μπορούν να καθοδηγήσουν τις κλήσεις τους στο σωστό τμήμα που επιθυμούν να συνδεθούν.

Call Queues

Διαχείριση ουράς εισερχόμενων κλήσεων με σειρά προτεραιότητας και προκαθορισμένη κατεύθυνση κλήσεων σε διαθέσιμο αντιπρόσωπο συγκεκριμένου τμήματος

Τηλεφωνικές Συνδιαλέξεις – Conferences

Σας επιτρέπει να κάνετε συνομιλίες με παραπάνω από 2 συμμετέχοντες.

Τηλεφωνητής – Voicemail

Δωρεάν υπηρεσία τηλεφωνητή η οποία στέλνει τα φωνητικά σας μηνύματα στο email που θέλετε.

Μουσική κατά την αναμονή – Music on Hold

Όταν μία κλήση είναι σε αναμονή, ακούγεται μουσική.

Αναμονή Κλήσης – Call Waiting

Η υπηρεσία σας ενημερώνει για επιπλέον εισερχόμενες κλήσεις κάτα την διάρκεια μίας συνομιλίας.

Ταυτότητα Καλούντος – Caller ID

Δείτε ποιος σας καλεί πριν απαντήσετε.

X